Известие

Collapse
No announcement yet.

Предницата ми е тотална "юфка" , дайте 1-2 съвета?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
    Сложих 4 броя moog, засега са ок, да видим колко ще изкарат. За греста .... случайно ми попадна една особена грес на алфа лавал, не помня подробности, но засега не скърца(4 месеца и 7к пробег).
    МООГ при мен 1г. и 10000км. Но карам доста градско по паважи и макадамче..... малко.....

    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Разгледай и другите снимки и ти кажи, хайде сега да видим кой ще познае какво става там

    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...05#post1138905

    И ТОВА ГО КАЗА ЧОВЕКА НА КОЙТО МУ СМЕНЯХА НОСАЧА И ТОЙ МУ ПРАЙЙЙЙ ФОТОСЕСИЯ!!!!

    АМИН!!!

    То поне да си беше поизцапал ръкавичките!!!
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      МООГ при мен 1г. и 10000км. Но карам доста градско по паважи и макадамче..... малко.....




      И ТОВА ГО КАЗА ЧОВЕКА НА КОЙТО МУ СМЕНЯХА НОСАЧА И ТОЙ МУ ПРАЙЙЙЙ ФОТОСЕСИЯ!!!!

      АМИН!!!

      То поне да си беше поизцапал ръкавичките!!!
      Я хаяско се активизира, мислех че си активен сами по пълнолуние.
      И кой ми е сменял носача, говорите глупости и сте технически неграмотни.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Както сам ме определи, като човек, който хал хабер си няма от нищо, защо ме цитираш и искаш да ти обяснявам що е това изпарение на смазка или равновесно положение на тампон.

        Жив и здрав бъди!

        За такива като теб не си струва повече да си пиля клавиатурата.
        Не съм писал никъде ,че искам да ми обясняваш !
        Аз ще ти обясня,за да не търкате клавиатурите за щяло и нещяло.
        Изпарение на смазка може да има само при термична зависимост -
        гресите с общо предназначение са тези, които работят в диапазона 50 – 100 гр. C;
        - гресите за средни и високи температури работят в диапазона 100 – 200 гр. C;
        - греси за високи температури - тези с температурен диапазон 200 – 300 гр. C;
        - греси за екстремни температури - при температури над 400 гр. C;
        колко градуса развива триенето на гумата във втулката за да се изпари ????

        Така нареченото "равновесно положение на тампон" може да се получи единствено ако тампона е отлят върху втулката (залепен) а в случая не е !

        Устойчиво равновесие:
        Потенциалната енергия на системата е минимална. Малко отклонение от това състояние би предизвикало задействане на сили, стремящи се да върнат системата в равновесното положение. Например ако топче, поставено стабилно на дъното на вдлъбната повърхност, бъде бутнато, то ще започне да се стреми към първоначалното си положение на устойчиво равновесие, и ще се върне само̀ в изходното си състояние.

        П.П.
        Не се заяждам с никого, в диспута се ражда истината.
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #64
          Към lordliness-хубав подпис, няма да споря с теб
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

          Comment


          • #65
            Тези греси дето мажете тампоните им помагат по бързо да се скапят.Греста изяжда гумата.Била тя морска или некаква друга.А металната втулка на тампона си лагерува.Никои не може да да ме убеди в обратното.

            Comment


            • #66
              Stu Теб пък кой те брои.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                Тези греси дето мажете тампоните им помагат по бързо да се скапят.Греста изяжда гумата.Била тя морска или некаква друга.А металната втулка на тампона си лагерува.Никои не може да да ме убеди в обратното.
                А силиконовата?http://e-rudi.com/rudi/eshop/product...oducts_id=3065

                ---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:43 ----------

                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Stu Теб пък кой те брои.
                И защо никой да не ме брои, какво ми има?Ти си се взел за големиям капацитет ,но реално се вписваш точно в думите на Марк Твен, май целият форум го разбра.
                Last edited by stu; d.m.y г., 20:49.
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                  Не съм писал никъде ,че искам да ми обясняваш !
                  Аз ще ти обясня,за да не търкате клавиатурите за щяло и нещяло.
                  Изпарение на смазка може да има само при термична зависимост -
                  гресите с общо предназначение са тези, които работят в диапазона 50 – 100 гр. C;
                  - гресите за средни и високи температури работят в диапазона 100 – 200 гр. C;
                  - греси за високи температури - тези с температурен диапазон 200 – 300 гр. C;
                  - греси за екстремни температури - при температури над 400 гр. C;
                  колко градуса развива триенето на гумата във втулката за да се изпари ????

                  Така нареченото "равновесно положение на тампон" може да се получи единствено ако тампона е отлят върху втулката (залепен) а в случая не е !

                  Устойчиво равновесие:
                  Потенциалната енергия на системата е минимална. Малко отклонение от това състояние би предизвикало задействане на сили, стремящи се да върнат системата в равновесното положение. Например ако топче, поставено стабилно на дъното на вдлъбната повърхност, бъде бутнато, то ще започне да се стреми към първоначалното си положение на устойчиво равновесие, и ще се върне само̀ в изходното си състояние.

                  П.П.
                  Не се заяждам с никого, в диспута се ражда истината.
                  Ако беше започнал с това болднатото вместо да раздаваш такива смели квалификации на когото и да било, щеше да е доста по-добре най-вече за самата дискусия.

                  Тампоните не се изливат, защото винаги са най-слабото място в детайла и не е икономически целесъобразно да се смени цял носач след като могат да се сменят само те.

                  Казах го вече, но явно не си го прочел. Моите тампони нямат и помен от смазка, не се движат в леглата си и поради това не скърцат.

                  Когато един тампон скърца, това означава, че приплъзва в леглото си, което не е нормално.

                  Равновесното положение на тампона е това при което колата е с преобладаващото си натоварване на окачването и в тампона няма сили на усукване.
                  Оттам-нататък колебанията на окачването следва да са в рамките на еластичната деформация на тампона. Ако не са, означава, че или окачването не е сметнато добре или гумата е неподходяща. Именно ниската степен на еластичност на полиуретановите тампони налагат задължително смазване.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #69
                    Колега Ecotronic,тези тампони не са на принципа на селеновата втулка.Нещо бъркаш.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                      Колега Ecotronic,тези тампони не са на принципа на селеновата втулка.Нещо бъркаш.
                      Казва се сАЙленТова (от silent - тих)


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #71
                        Ok.Ти си прав.Извинявай че взимам отношение към неща който не са ми ясни.Лека вечер.

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                          Ok.Ти си прав.Извинявай че взимам отношение към неща който не са ми ясни.Лека вечер.
                          Колега, ни най малко не съм искал да те засегна. Просто направих едно уточнение.

                          Ако си се почувствал обиден, то аз се извинявам


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Що се карате за глупости?
                            Всеки си знае неговото,всеки си има мнение,парите и носачите са си негови.
                            По едно виртуално наздраве от мен
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                              Що се карате за глупости?
                              Всеки си знае неговото,всеки си има мнение,парите и носачите са си негови.
                              По едно виртуално наздраве от мен
                              Това е най-вярното!

                              Не виждам нищо лошо в това всеки да изкаже вижданията си и да ги подкрепи с някакви аргументи.
                              Без излишна арогантност и необосновани квалификации.
                              Нали затова се казва "дискусия" а не "препирня".

                              Наздраве!


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #75
                                Преди една година смених 4-те носача без да съм смазвал тампоните и все още не скърцат.
                                Alfa-Romeo 156 2.5 V6
                                Yamaha MT-09 Tracer

                                Comment

                                Working...
                                X